"100% dekadens" és "egészséges, de még finom" receptek

Séfcica

Séfcica

Ki ez a macska?

2020. július 02. - Séfcica

Séfcica vagyok, calico (háromszínű) nőstény macska.

Egyszer csak rájöttem, hogy különleges tehetségem van, csodás ételeket tudok megalkotni. Aztán rájöttem, hogy még jobb, amikor ezeket az emberek csinálják, akiket itthon tartok. Én csak instruálom őket, meg ha úgy tartja kedvem, beleeszem, netán belefekszem a kajájukba.

Feltett szándékom, hogy egy kicsit az egészséges ételek felé tereljem az embereket. Ennek érdekében minden kajának elkészítem a hagyományosabb (100% dekadens), valamint egy egészséges, de még finom változatát. Látni fogjátok, hogy pár hozzávaló kicserélésével máris nagy különbséget érhettek el!

Purr! 

A bejegyzés trackback címe:

https://sefcica.blog.hu/api/trackback/id/tr9415979448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása